.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مناسبت روز جهاني كارگر:
صعود كارگران مازنداني به ارفه كوه

 

شمال نيوز-كارگران مازندراني به مناسبت روز جهانی کارگر به ارفه كوه از توابع شهرستان سوادكوه صعود خواهند كرد.

مسئول انجمن كوهنوردي كارگري استان مازندران در گفتگويي اختصاصي با خبرنگار شمال نيوز از صعود كارگران به ارفع كوه مازندران خبر داد و اظهار داشت:به مناسبت هفته كارگر و روزجهاني كارگر كارگران مازندراني به ارفه كوه صعود خواهند كرد.

جعفر خائفي تصريح كرد:بيش از 100 نفر از كارگران روز چهارشنبه به قله سرسخت 3000متري ارفه كوه جهت شادابي و بالا بردن توان جسمي صعود خواهند كرد.

وي افزود:پس ار تشكيل هئيت كارگري مازندران به همت مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي سرپرست هئيت كارگري استان برنامه هاي مدوني را در دستور كار خود دارند.

اين مدرس كوهپيمايي كشور ادامه داد:با تلاش هاي صورت گرفته مسئولين كارگروهي به جهت صعود به قله هاي بيش از 7000 متري در هيماليا تشكيل گرديد.

خائفي به برنامه هاي آينده انجمن كوهنوردي استان اشاره كرد و گفت:انجمن كوهنوردي كارگري برنامه هاي را جهت رشد و تعالي اين رشته در بين كارگران در دستور كار خود دارد.

مسئول انجمن كوهنوردي كارگري استان گفت:همه كارگران علاقمند به كوهنوردي مي توانند براي حضور در همايش ها و صعودهاي مختلف به انجمن مراجعه كرده و ثبت نام كنند./خ210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 ارديبهشت 1392
آقای مسئول کوهنوردی این کارها بدرد کارگران نمی خورد بدنبال این باشید که کارگران بیکارماندن و هیچ کس به فکر اینها نیست و ؟؟؟؟
نا شناس 4 ارديبهشت 1392
ضمن تشکر از دوست عزیزم که این همه دغدغه کارگری دارند باید به عرض ایشان برسانم که دغدغه اینجانب هم کمتر از شما نیست منتهی من یک کارگر ورذشکار آن هم کوهنورد هستم که در یک شرکت کارگری کار میکنم حالا شما بفرمایید از دست این حقیر چه کاری بر می آید جعفر خائفی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.